سیکلت بانک
سیکلت بانک

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت: یکی از مقصران وضع موجود مافیای صنعت موتورسیکلت و مخلان اقتصادی در همه صنایع هستند

نژادیان: در چند سال گذشته علاوه‌بر ایجاد دو رسانه اختصاصی برای صنعت موتورسیکلت، مرتب در گروه‌ها و کانال‌هایی صنفی که برای فعالان موتورسیکلت در تلگرام و واتس‌آپ درست کردم هشدار دادم که گران نکنید. زیرا، وضعیت اقتصادی مردم در وضعیت خوبی نیست. اما، مافیای موتورسیکلت باوقاحت تمام هر روز گران‌تر کردند.

به گزارش سیکلت بانک به نقل از موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت گفت: در طی چند سال گذشته مرتب به مافیای موتورسیکلت تذکر می‌دادم که روند کاری شما مردم را عصبانی خواهد کرد و امنیت کشور را به خطر می‌اندازید ولی گوش شنوایی نبود.

نژادیان افزود: متاسفانه اکثر تشکل‌های صنفی به‌جای این‌که یک قدم نسبت به تک‌تک فعالان اقتصادی جلوتر فکر کنند و منافع ملی را هم در نظر داشته باشند، به‌دلیل این‌که اعضای تشکل‌ها خود کاسبان و ذینفعان هستند هیچ وقت نمی‌آیند تصمیمی بگیرند که به ضرر خودشان باشد یا سود کمتر کنند. در واقع این نکته کلیدی است که دولت برای حل مسائل صنایع و اصناف برروی آن حساب کرده است ولی به‌نظرم خیلی خوشبینانه است و باید منطقی‌تر واقعیات را ببیند و نظارت‌های صنفی خود را بیشتر کند. مخصوصا سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و تعزیرات حکومتی که کلا صنعت موتورسیکلت را رها کرده‌اند.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت عنوان کرد: در خرداد امسال یک پیام در شبکه‌های اجتماعی که فعالان موتورسیکلت حضور دارند ارسال کردم که در ادامه می‌توانید متن آن‌را بخوانید ولی حتی بعد از این پیام نیز مجدد گران کردند.

نژادیان افزود: اگر مافیا بخواهند به اشتباهات خود در حق مردم ادامه دهند از این به بعد شفاف‌تر صحبت خواهم کرد.

هموطنان گرامى

در شرايط بحرانى امروز، كوچك‌ترين افزايش قيمت بى‌حساب و كتاب هر كالايى در چرخه تورم و زندگى مردم تاثير وحشتناكى دارد. كسانى كه در حال رقابت براى افزايش قيمت هستند يادشان نرود اگر امنيت از بين برود اول از همه آن‌ها در معرض خطر خواهند بود.
كسانى كه دلار ٢٤ هزار تومان مى‌گيرند و به بهانه‌هاى ديگر مجدد قيمت‌ها را بالا مى‌برند در حال غارت آينده جوانان اين كشور هستند. اين افراد جلو جلو آينده جوانان و مردم را پيش خور مى‌كنند. امروز قبل از آن كه دشمنان كشور را در بيرون از مرزها بيابيد، بايد در درون كشور جستجو كنيد. كسانى كه با رانت و روابط با برخى مسئولان نالايق و يا سوءاستفاده از ضعف‌هاى قانونى بيت‌المال را چپاول كردند و امروز فاز آدم حسابى بودن و موثر بودن را هم مى‌گيرند و فكر مى‌كنند كه همه چيز به‌دست آورده‌اند. اتفاقا اين افراد بدانند كه هيچ چيز ندارند و فقط پول دارند. پولى كه ريشه آن بيت‌المال است (ارجاع به دلارهاى ٤٢٠٠ و تسهيلاتى كه ارزش‌آفرينى براى جامعه نداشته است). اين افراد با پا گذاشتن بر روى همه ارزش‌ها و با بى‌رحمى و بى‌انصافى به همه كس و همه چيز به پول رسيده‌اند و فكر مى‌كنند با پول مى‌توانند همه كمبودها و عقده‌هاى يك عمر خود را بزك كنند. خودفريبى بعضى از اين افراد تا حدى است كه علاوه‌بر برچسب نابغه، خود را بنده خاص خداوند هم مى‌بينند.

آيات ٣٦ و ٣٧ سوره زخرف و همچنين آيه ١٨٢ سوره اعراف را بخوانيد.

تفسير امام صادق عليه‌السلام: منظور از اين آيه بنده گنهكارى است كه پس از انجام گناه، خداوند او را مشمول نعمتى قرار مى‌دهد ولى او نعمت را به حساب خوبى خودش گذاشته و از استغفار در برابر گناه غافلش مى‌سازد (اصول كافى). (ارجاع به سنت استدراج)
خداوند ناظر به اعمال ماست و روز حسابى در پيش داريم كه راه گريزى از آن نيست.

محمدعلی نژادیان

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question