سیکلت بانک
سیکلت بانک

یک روز خاص برای خریدار خوش اقبال دوکاتی

یکی از پایه‌های اصلی خط تولید موتورسیکلت دوکاتی Monster است و طبق اعلام دوکاتی، این مدل از یک نقطه عطف قابل توجه عبور کرد. این سازنده ایتالیایی می‌گوید که اخیراً تولید هیولا از 350 هزار دستگاه گذشت.

به گزارش سیکلت بانک، طبق اطلاعیه دوکاتی برای جشن این اتفاق، مدیرعامل دوکاتی (کلاودیو دومنیکالی)، و مدیر مرکز طراحی دوکاتی (آندره فرارسی)، شخصاً تولید ۳۵۰٫۰۰۰ هیولا را به مشتری جدید خود تحویل دادند.

خریدار: Sebastien Francois Yves Hervé De Rose

خریدار: Sebastien Francois Yves Hervé De Roseبه مناسبت این جشن، خریدار یک دستگاه Monster 1200 S به کارخانه دوکاتی در «بورگو پانیگاله» دعوت شد. قابل ذکر است که خریدار این موتورسیکلت را به دوکاتی میلان سفارش داده بود.

آقای دی رز (خریدار) به محض وارد شدن به کارخانه طی تشریفاتی موتورسیکلت خود را با یک گواهی اصالت؛ پلاک شخصی با شماره ۳۵۰٫۰۰۰ و امضای طراح هیولا (آنجلو آماتو) دریافت کرد.

از نظر تاریخی، Monster پرفروش‌ترین و بادوام‌ترین مدل دوکاتی در تمام دوران‌ها است. به گفته دوکاتی، هیولا اولین بار در سال ۱۹۹۲ تولید شد تا یک دوکاتی را در خیابان با یک شاسی فوق العاده، اما بدون گلگیر یا قطعات غیرضروری ببینید. موتورسیکلتی که یک معیار واقعی برای چندین نسل است.

در نهایت، کلاس جدید موتورسواری به‌وجود آمد و با عرضه اولین Monster900، دوکاتی ناخواسته بخش بازار موتورسیکلت‌های نیکد را توسعه داد.

نزدیک به ۳۰ سال، هیولای دوکاتی از نظر فنی و زیبایی‌شناسی تکامل یافته است. از آن زمان، دوکاتی هیولاهای مختلفی از جمله مدل‌های ۶۰۰ ،۶۹۶ ،۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ را تولید کرده است. اخیراً نیز، ۷۹۷، ۸۲۱ و ۱۲۰۰ را تولید کرد.

از بدو تولید تا امروز دوکاتی الهام بخش نسل‌های جدید علاقه‌مند است. از هیولای افسانه‌ای ۶۰۰، که دنیای دوکاتی را به روی بسیاری از موتورسواران جوان باز کرد، تا نسل دوم با مدل های ۶۹۶ و ۱۱۰۰ و عبور از نسخه‌های ۴ سوپاپ، تا جدیدترین ۷۹۷، ۸۲۱ و ۱۲۰۰ هیولا یک نمونه فوق‌العاده و موفق برای دوکاتی است.

در تاریخ ۲ دسامبر سال ۲۰۲۰، دوکاتی در (بورگو پانیگاله) نسل جدید هیولا را به مردم ارائه داد که در آوریل ۲۰۲۱ وارد نمایندگی‌ها می شود.

موتورسیکلتی سبک و ضروری، با الهام از دستورالعمل اصلی سال ۱۹۹۲، با قابی از سوپربیک و موتوری با کارایی بالا که برای استفاده در جاده مناسب است.

با تشکر از طراحی جدید که مدرن، اسپرت، زیبا و دارای تکنولوژیکی تکامل یافته است. هیولای جدید گزینه ایده‌آل برای کسانی است که به دنیای دو چرخ برای اولین بار وارد می‌شوند و هم مناسب برای یک موتورسواری حرفه‌ای است و دارای عملکردی درخشان، کنترل آسان، وزن بسیار کم و مجموعه‌ای معتبر از تجهیزات الکترونیکی و… است.

پایان پیام/
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question