سیکلت بانک
سیکلت بانک

رقیب جدید برای کاواساکی و کی‌تی‌ام/ بنللی ۳۰۲R جدید با قلبی تپنده در راه بازار

در قلب بنلی 302R جدید یک موتور تجدید نظر شده 302 سی‌سی موازی است که 34 اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش سیکلت بانک، دوچرخ جدید بنللی با به روزرسانی‌های جذاب ظاهری و مکانیکی بازسازی اساسی شده است. بنللی جدید مدل ۲۰۲۱ پس از ورود به بازار با کی‌تی‌ام RC390، آپاچی RR310 و کاواساکی نینجا ۳۰۰ رقابت خواهد کرد.

طبق اسناد و اخبار فاش شده، صاحب چینی بنللی یعنی شرکت چیان ژیانگ (Qianjiang) اسناد تأیید نوع (type-approval) را برای یک طراحی مجدد (با داشتن خطوط زیبا و ظرافت کامل) ثبت کرده است.

این شرکت پس از عرضه در بازار آمریکای شمالی در سال گذشته، در تلاش برای اصلاح خط آسیایی و اروپایی خود برای مطابقت با استانداردهای انتشار یورو ۵ یا استاندارد BS6 در هند بسیار سخت کار کرده است.

تقریبا طی یک ماه گذشته، چیان ژیانگ چندین نوع اسناد «تأیید نوع» را برای آنچه که در نهایت به‌عنوان ماشین آلات با مارک بنلی شناخته می‌شود، به ثبت رسانده است.

با تغییرات بنلی ۳۰۲R، احتمالا به‌زودی یک نیکد مجهز به قوای محرکه موازی دوقلو ۷۰۰ سی‌سی جدید و همچنین TNT 600 که دوباره طراحی شده است، رونمایی خواهد شد.

در طرح جدید بنللی ۳۰۲R از چراغ‌های جلوی هالوژن و صفحه آنالوگ-دیجیتال دیگر خبری نیست و به‌جای آن چراغ LED و صفحه نمایشگر کاملاً رنگی TFT جایگزین شده است که دارای کیلومترشمار، سرعت سنج، نشانگر موقعیت دنده، سطح سوخت و دمای موتور است.

این محصول جدید اکنون دارای ظاهری باریک‌تر و براق‌تر است که باعث شده تهاجمی‌تر نشان داده شود. البته به روزرسانی‌های جدید بنللی همه ظاهری نیستند و تغییراتی در کمک‌ها و ترمز نیز صورت گرفته است.

مطابقت با استانداردهای یورو ۵ و BS6 باعث شده است که این دوچرخ فقط کمی از قدرت خود را از دست بدهد، با این حال، بنلی شاسی دوچرخ را سبک‌تر و سخت‌تر طراحی کرده است. گفته شده دوچرخ جدید با کاهش چشمگیر ۲۲ کیلوگرم وزن، به ۱۸۲ کیلوگرم رسیده و به یک گیربکس ۶ سرعته متصل شده است.

گفته می‌شود که قیمت بنللی ۳۰۲R جدید ۲۹٫۸۰۰ یوان یا معادل ۴٫۵۵۰ دلار آمریکا است.

چندین نشریه هندی پیش‌بینی کرده‌اند که این دوچرخ در طی سال در هند راه‌اندازی می‌شود و قیمت آن در حدود ۴٫۸۲۹ دلار آمریکا است.

با رونمایی از بنلی ۳۰۲R جدید در بازارهای آسیا و اروپا، احتمالاً ساختار مشابه این قیمت‌گذاری نیز دنبال خواهد شد.

منبع: موتورسیکلت نیوز

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question