سیکلت بانک
سیکلت بانک

وسپا پیک‌نیک برای گردشگران

وسپا فیلیپین، پریماورا پیک‌نیک را برای افرادی که اهل طبیعت گردی هستند آماده کرد.

به گزارش سیکلت بانک، پیک‌نیک نام خود را از کلمه فرانسوی “pique – nique” گرفته است. یعنی یک جمعی که در آن هر شرکت کننده سهمی از غذا را به همراه می‌آورد.

موتورسیکلت Vespa Pic Nic یک نسخه محدود وسپا پریماورا است که همراه با تمام لوازم جانبی لازم برای لذت بردن از یک روز در فضای باز ارائه می‌شود. برای راحتی بیشتر، وسپا فیلیپین، همه لوازم جانبی پیک‌نیک را از قبل نصب کرده است. این محصول در سه رنگ سفید، سبز و خاکستری موجود است.

زین قهوه‌ای دو رنگ برای وسپا پیک‌نیک بی‌نظیر است. این موتورسیکلت با صفحه‌های تزئینی رنگی و یک نشان منحصر به فرد در سپر جلو عرضه می‌شود. با چرخ‌های سفید که با نوار سفید محافظ در قسمت جلو مطابقت دارد. همچنین با قفسه‌های کرومی تاشو در جلو و پشت ارائه می‌شود که هر کدام به یک بند قهوه‌ای متناسب مجهز هستند.

برای آن یک سبد حصیری ساخته شده است و دارای بندهایی برای محکم کردن بشقاب و ظروف است که به طور ایمن در عقب با یک کیت ثابت با پیچ و مهره به آن متصل می‌شود. داخل سبد یک کیسه کولر سفید قرار دارد که می‌توان غذا و نوشیدنی در آن گذاشت.

همچنین وسپا پیک‌نیک دارای یک زیرانداز با بندهای چرمی است تا بتوانید در فضای باز برای استراحت و لذت بردن از طبیعت استفاده کنید.

برای نگهداری نوشیدنی در دمای مورد نظر شما نیز لیوان‌هایی طراحی شده‌اند. سرانجام، یک کلاه با نام تجاری fedora، یک کیف دستی (که در رنگ‌های سفید و خاکستری موجود است) و یک تی‌شرت سفید با گرافیک خاص وجود دارد.

این اسکوتر کاملاً اتوماتیک از یک پیشرانه مدرن تک سیلندر چهار زمانه ۱۵۰ سی‌سی i-Get بهره می‌برد.

وسپا قیمتی را برای این مدل خاص منتشر نکرده است. زیرا ممکن است بسته به لوازم جانبی انتخاب شده متفاوت باشد.

منبع: موتورسیکلت نیوز

پایان پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question