سیکلت بانک
سیکلت بانک

پلیس بلژیک اسکوترهای برقی NIU را برای گشت‌زنی بی‌صدا انتخاب کرد

اسکوترهای نیروی پلیس بروکسل با لوازم جانبی کاربردی مانند شیشه جلو، شارژرهای USB داخلی و یک جعبه عظیم ضد آب آلومینیومی 46 لیتری تزئین شده‌اند.

به گزارش سیکلت بانک، تحرک الکتریکی یک مزیت بی‌نظیر را به‌وجود می‌آورد که موتورهای احتراق داخلی هرگز نتوانستند کاملاً به آن برسند و آن «سکوت کامل» است.

البته این ویژگی وسایل‌نقلیه الکتریکی دقیقاً به‌دلیل اینکه عابران پیاده و سایر رانندگان صدای آمدن شما را نمی‌شنوند، خطری جاده‌ای تلقی می‌شود. با این وجود، وقتی صحبت از اجرای قانون می‌شود، به خصوص در محیط شهری، موتور بی‌صدای یک اسکوتر برقی سبک می‌تواند خود را نشان دهد. پس اسکوترهای برقی به‌ویژه در مناطق بسیار شلوغ، قطعاً زمان پاسخ و تحرک پلیس را بهبود می‌بخشند. حال نیروی پلیس در بلژیک ناوگان اسکوتر برقی NIU را برای انجام وظایف گشت‌زنی در داخل شهر دریافت می‌کند.

به‌طور خاص برای پلیس راهنمایی و رانندگی به‌منظور انتقال سریع خود از یک منطقه به منطقه دیگر، اسکوترهای برقی به‌طور قابل توجهی به افزایش زمان پاسخ آن‌ها کمک می‌کنند و همچنین می‌توانند برای بستن خیابان‌ها، هدایت جریان ترافیک و در موارد نادر برای اهداف کنترل جمعیت استفاده شوند.

فروشگاه “NIU Antwerpen” گل سرسبد NIU در بلژیک است و مسئول توزیع اسکوترهای برقی ساخت چین در این منطقه است. جدا از توزیع این اسکوترهای سبک، نیوآنت‌ورپن به لطف سرویس‌های محبوب اشتراک سواری Poppy و Felyx در سراسر بروکسل شناخته شده است.

اسکوترهایی که توسط این سرویس‌های اشتراک گذاری سواری و همچنین پلیس بروکسل مورد استفاده قرار می‌گیرد، چیزی غیر از NIU NQi Pro نیست.

NQi Pro که به‌دلیل دامنه چشمگیر، قابلیت انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان خود ستایش می‌شود، به‌تدریج در حال ظهور در بازار نوظهور وسایل‌نقلیه‌ الکتریکی سبک است.

NIU NQi Pro با یک بار شارژ ۱۰۰ کیلومتر برد چشمگیر دارد. گشتاور موتور آن، خصوصاً در بروکسل، شهری که به‌دلیل تغییرات چشمگیر در ارتفاع و جاده‌های مواج مشهور است، مزیت قابل توجهی را فراهم می‌کند. اگرچه حداکثر سرعت NQi Pro فقط به ۴۵ کیلومتر در ساعت محدود می‌شود. اما، انتقال قدرت بسیار مداوم را مدیریت می‌کند و می‌تواند این سرعت را حتی در تپه‌های شیب‌دار بالا ببرد.

پایان پیام/
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question