سیکلت بانک
سیکلت بانک

تاریخ برگزاری 3 نمایشگاه بزرگ موتورسیکلت در ژاپن اعلام شد

اوزاکا، توکیو و ناگویا میزبان نمایش‌های موتورسیکلت در بهار 2022 خواهند بود. دو نمایش بزرگ پس از دو سال غیبت بازمی گردند، در حالی که سومی کاملاً جدید است.

به گزارش سیکلت بانک به نقل از موتورسیکلت نیوز، اگر شما از طرفداران موتورسیکلت در ژاپن هستید سال 2022 شروع بسیار خوبی است. به خصوص اگر از رفتن به نمایشگاه‌های موتورسیکلت برای دیدن جدیدترین و بهترین دوچرخ‌هایی که شرکت‌ها باید به شما نشان دهند لذت می‌برید. در حال حاضر فوریه 2022 است، اما نه یک، نه دو، بلکه سه نمایشگاه بزرگ دوچرخ در حال حاضر قرار است در چند ماه آینده در ژاپن برگزار شود.

اول از همه، سی‌وهشتمین نمایشگاه موتورسیکلت سالانه اوزاکا است که سه روز از 19 تا 21 مارس 2022 طول می‌کشد. مانند بسیاری از رویدادهای دیگر در دو سال گذشته، نمایشگاه‌های موتورسیکلت اوزاکا 2020 و 2021 (که نسخه‌های سی‌وششم و سی‌وهفتم بودند) متأسفانه به‌دلیل همه‌گیری جهانی لغو شدند. در حالی که هنوز تا پایان ماه مارس زمان کمی باقی مانده است، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، نمایش 2022 باید بازگشتی پیروزمندانه برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت در این منطقه باشد.

دومین نمایشگاه بزرگ موتورسیکلت ژاپنی که در تقویم سال 2022 بازگشته است، چهل‌ونهمین نمایشگاه سالانه موتورسیکلت توکیو خواهد بود. از 25 تا 27 مارس، این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان در هر سنی است تا آخرین مدل‌های 2022 را ببینند. این نمایش نیز در چند سال گذشته لغو شد. اما مشتاقانه منتظر استقبال بازدیدکنندگان است.

در حالی که اوزاکا و توکیو در حال بازگشت به نمایشگاه‌های معتبر هستند، نمایشگاه موتورسیکلت ناگویا اولین حضور خود را در سال 2022 جشن خواهد گرفت. از 8 تا 10 آوریل، در حال حاضر برنامه‌ریزی شده است که در مرکز Aichi Sky Expo برگزار شود و منطقه ناگویا را زیبا کند.

پیش‌فروش بلیت‌های آنلاین در حال حاضر ادامه دارد. البته با ورودی‌های پلکانی، فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک‌ها، مقدار زیادی ضدعفونی‌کننده دست، و سطوح بالای نظافت دائمی برای حفظ امنیت مهمانان و غرفه‌داران برنامه‌ریزی شده است.

بلیت‌های همان روز ممکن است در برخی موارد فروخته نشوند. بنابراین، باید از طریق روش‌های آنلاین توصیه شده برای رویداد انتخابی خود، بلیت را از قبل خریداری کنید. بازدیدکنندگان دبیرستانی و کودکان کوچک‌تر ممکن است دارای تخفیف یا ورودی رایگان باشند و قیمت بلیت‌های اولیه ممکن است برای سایر شرکت‌کنندگان کاهش یابد. ما پیوندهای هر سه وب‌سایت نمایش را در منابع خود قرار می‌دهیم. بنابراین، در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا بلیت خریداری کنید.

Tokyo Motorcycle Show

 Nagoya Motorcycle Show

Osaka Motorcycle Show

پایان پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question